Letra Get Money Funkmaster Flex

Aquí tienes la letra de Get Money del cantante Funkmaster Flex y el video de Get Money que puedes encontrar en su disco The Mix Tape, Vol. 3: 60 Minutes of Funk, The Final Chapter, . Además puedes encontrar todas las canciones del album The Mix Tape, Vol. 3: 60 Minutes of Funk, The Final Chapter de Funkmaster Flex, eso si, no podemos facilitarte la descarga directa de Get Money ni de ninguna de sus canciones.


Foto de Funkmaster Flex

Funkmaster Flex

Álbum: The Mix Tape, Vol. 3: 60 Minutes of Funk, The Final Chapter
Reproducciones: 26
Añadido: 18-08-2015
Duración: NO Disponible
Etiquetas: NO etiquetas





Letra de la canción Get Money


Fuck bitches, get money.. fuck niggaz, get money (3X)

Hehehe
WHAT? Uh, sex em up
The fuck? That shit ain't even ?? big boy
Oh aight, you don't, you don't get none of that shit
Uh, check it out
Bout to "get money"

You wanna sip Mo' on my living room flo'
Play Nintendo with Cease-a-Leo
Pick up my phone say, "Poppa not home"
Sex all night, mad head in the morn'
Spin my V, smoke all my weed
Tattoo on tit-tie sayin' B-I-G, now check it
You wanna be my main squeeze baby
Don't cha, you wanna gimme what I need baby
Won't cha, picture life as my wife just think
Full length mink, fat X and O' links
Bracelets to match, conversation was all that
Showed you the safe combination's and all that
Guess you could say youse the one I trusted
Who would ever think that you would spread like mustard?
Shit got hot, you sent Feds to my spot
Took me to court, tried to take all I got
'Nother intricate plot, the bitch said I raped her
"Damn, why she wanna stick me for my paper?"
My Mo-sci-no hoe, my Ver-sa-ce hottie
Come to find out, you was fuckin everybody
You knew about me, the fake ID
Cases in Virginia, body in D.C.
Woe, oh is me, that's what I get for trickin'
Pay my own bail, commence to ass kickin'
Lick in the door, wavin' the four-four
All you heard was, "Poppa don't hit me no more"
Disrespect my click, my shit's imperial
Fuck around and made her milk box material
You feel me? Suckin' dick, runnin' your lips
'Cause of you, I'm on some real fuck a bitch shit, uh

Fuck bitches, get money
fuck niggas, get money
Fuck bitches, get money
fuck niggas, get money
Fuck bitches, get money
fuck niggas, get money

WHAT? I see mad girls like you
You seen mad girls just actin' hot
I'm tellin' you though
There ain't nobody like me
You just frontin', there's people out like that
?

Uh, whoo! Get at me
Who, I told you niggas
Niggas, betta grab a seat
Grab on your dick as this bitch gets deep
Deeper than the pussy of a bitch six feet
Stiff dicks feel sweet in this little petite
Young bitch from the street, guaranteed to stay down
Used to bring work outta town on Greyhound
Now I'm Billboard now, niggas press to hit it
Play me like a chicken, thinkin' I'm pressed to get it
Rather do the killin' than the stick up jooks
Rather count a million while you eat my pussy
Push me to the limit get my feelings in it
Get me open while I'm cummin' down your throat
Then, you wanna be my main squeeze nigga
Don't cha, you wanna lick between my knees nigga
Don't cha wanna see me whippin' your 3 down the Ave.
Blow up spots on bitches because I'm mad
Break up affairs lick shots in the air
You get vexed, and start swingin' everywhere
Me shifty? Now you wanna pistol whip me
Pull out your nine, while I cock on mine
Yeah what nigga? I ain't got time for this
So what nigga? I'm not tryin' to hear that shit
Now you wanna buy me diamonds and Armani suits
Adrienne Vitadini and Chanel 9 boots
Things that make up, for all the games and the lies
Hallmark cards, sayin', "I apologize"
Is you wit me? How could you ever deceive me
But payback's a bitch motherfucker, believe me
Naw I ain't gay this ain't no lesbo' flow
Just a lil' somethin', to let you motherfuckers know

Fuck bitches, get money
(Fuck niggas, get money)

Wait a minute, wait a minute
Back up, just give me that shit, this shit is mine
Oh you want my numbers and shit
?
Look, now you wanna ?
I'm all that bitch, don't ask
You're fuckin' with a bitch named Aphrodite
Y'all believe that shit?
Just playin' with you, word
? daddy is all that, oh word
? I'm talkin' bout some presidents
Talkin' bout this motherfuckin' cash
Whatever you don't think about this
My nickname was Jesus in high school
You don't even believe that shit!
God don't believe that shit!
I'm the supreme being baby












Letra de Get Money de Funkmaster Flex disponible en el álbum The Mix Tape, Vol. 3: 60 Minutes of Funk, The Final Chapter en el año 0.
Principales búsquedas para esta canción: Get Money Funkmaster Flex, Letra Get Money Funkmaster Flex. Get Money Funkmaster Flex lyrics
Todas las letras de canciones son propiedad de sus respectivos autores y están disponibles en Dicelaletra.com de manera informativa. No tenemos la canción de Funkmaster Flex "Get Money" para descargar gratis en mp3. Dejamos a tu disposición información y letra de Get Money de Funkmaster Flex.
Para informar de un error en la letra de Get Money, Funkmaster Flex, envia un email a info@dicelaletra.com.


En dicelaletra.com utilizamos cookies para el seguimiento estadístico y para ofrecerte la funcionalidad gratuita que ponemos a tu disposición, si continuas navegando con nosotros estás aceptándo estas condiciones.